Tuesday, 2017-07-25, 9:43 PM
Welcome Leecher | RSS

dancoto_ns's site

Main | Registration | Login

[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 1 of 11
Dancoto_Ns Forum » Main » General Discussions » OMG!!!
OMG!!!
X-FaktorDate: Tuesday, 2009-07-21, 9:18 PM | Message # 1
Kisame the Entertainer
Group: Acadamy Student
Messages: 137
Awards: 1
Reputation: 18
Status: Offline
I JUST WENT #2
biggrin
& IT DIDNT FEEL SO GOOD
biggrin





Feed Meh Gawd Dam It!!


Message edited by X-Faktor - Tuesday, 2009-07-21, 9:19 PM
 
Alesana_FanDate: Tuesday, 2009-07-21, 10:40 PM | Message # 2
The Contributing,Leecher Hating,Akatsuki Hokage
Group: Hokage
Messages: 452
Awards: 3
Reputation: 28
Status: Offline
what the fuck explain plz i dont get u at all

Thats what i do to leechers 私はあなたのこと嫌い

Leecher got pwndddddddddd

女性 , 私はあなたの愛
 
X-FaktorDate: Tuesday, 2009-07-21, 10:47 PM | Message # 3
Kisame the Entertainer
Group: Acadamy Student
Messages: 137
Awards: 1
Reputation: 18
Status: Offline
lolz
r u sure
number 2
N-U-M-B-E-R T-W-O
NUMERO DOS
haha
do u get it yet??? biggrin





Feed Meh Gawd Dam It!!
 
Alesana_FanDate: Tuesday, 2009-07-21, 10:54 PM | Message # 4
The Contributing,Leecher Hating,Akatsuki Hokage
Group: Hokage
Messages: 452
Awards: 3
Reputation: 28
Status: Offline
u just went nuber two so what what the F does this mean

Thats what i do to leechers 私はあなたのこと嫌い

Leecher got pwndddddddddd

女性 , 私はあなたの愛
 
X-FaktorDate: Tuesday, 2009-07-21, 10:55 PM | Message # 5
Kisame the Entertainer
Group: Acadamy Student
Messages: 137
Awards: 1
Reputation: 18
Status: Offline
haha
number 2
toilet???
number 2
toilet???
stil dont get it??





Feed Meh Gawd Dam It!!
 
Alesana_FanDate: Tuesday, 2009-07-21, 11:12 PM | Message # 6
The Contributing,Leecher Hating,Akatsuki Hokage
Group: Hokage
Messages: 452
Awards: 3
Reputation: 28
Status: Offline
omfg ok either i dont get american jokes either ur sense of humor sux dry biggrin biggrin biggrin

Thats what i do to leechers 私はあなたのこと嫌い

Leecher got pwndddddddddd

女性 , 私はあなたの愛
 
X-FaktorDate: Wednesday, 2009-07-22, 2:02 AM | Message # 7
Kisame the Entertainer
Group: Acadamy Student
Messages: 137
Awards: 1
Reputation: 18
Status: Offline
Quote (Alesana_Fan)
omfg ok either i dont get american jokes either ur sense of humor sux dry biggrin biggrin biggrin

lolz
really
i thought u were american from ur pics
but then i looked at them again
and yea
i guess ur not
and also
im srry
but im not american either
im asian
so
yea
haha
and going #2 means dat u "TOOK A DUMP"
its just an easier way to say it





Feed Meh Gawd Dam It!!
 
PreemanDate: Wednesday, 2009-07-22, 7:30 AM | Message # 8
Perfectionist
Group: Hokage
Messages: 124
Awards: 1
Reputation: 31
Status: Offline
Quote (X-Faktor)
im asian

so your also an asian dude happy


Go to http://joses-mugen.ucoz.com and help this site out!

Go to http://joses-mugen.ucoz.com and help this site out!
 
X-FaktorDate: Wednesday, 2009-07-22, 10:08 AM | Message # 9
Kisame the Entertainer
Group: Acadamy Student
Messages: 137
Awards: 1
Reputation: 18
Status: Offline
Quote (Preeman)
so your also an asian dude happy

so ur saying that ur also asian preeman??
rite
lolz
well then if u r
then tahts good
atleast im not the only asian here
biggrin





Feed Meh Gawd Dam It!!
 
HakuHuchihaDate: Wednesday, 2009-07-22, 2:26 PM | Message # 10
Sasuke the Spriting/Coding Leecher Torturing Kage
Group: NSUE Workers
Messages: 832
Awards: 3
Reputation: 29
Status: Offline
Hey, Why the f*ck does everyone has so many messages and respect?!

Added (2009-07-22, 2:26 Pm)
---------------------------------------------
BTW i'm from europe happy


This is what happens if I see you leeching

Pls click my dino, so if he's big, he can eat al leechers alive!
Another one that will be hungry

Current Coding Works
90%
5%
 
Lokki1993Date: Monday, 2009-07-27, 6:15 PM | Message # 11
Gaara The Kazekage
Group: Acadamy Student
Messages: 67
Awards: 1
Reputation: 8
Status: Offline
Australian's rule!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 
dancoto_nsDate: Tuesday, 2009-07-28, 0:11 AM | Message # 12
ThE UlTiMaTe HoKaGe
Group: Hokage
Messages: 390
Awards: 5
Reputation: 132
Status: Offline
X-Faktor, i don't get your joke too wink wink wink

Thats what i do to leechers



 
X-FaktorDate: Tuesday, 2009-07-28, 3:27 AM | Message # 13
Kisame the Entertainer
Group: Acadamy Student
Messages: 137
Awards: 1
Reputation: 18
Status: Offline
Quote (dancoto_ns)
X-Faktor, i don't get your joke too wink wink wink

lolz
it just meanz that i went 2 go poop
haha
biggrin





Feed Meh Gawd Dam It!!
 
rockalexDate: Tuesday, 2009-07-28, 9:13 AM | Message # 14
The Leader Of The Admin Group And The Head Master
Group: Hokage
Messages: 633
Awards: 1
Reputation: 7
Status: Offline
O M F G what the heck ??? why is this thread maded

Sharingan Copy Close No Jutsu



 
HakuHuchihaDate: Tuesday, 2009-07-28, 10:21 AM | Message # 15
Sasuke the Spriting/Coding Leecher Torturing Kage
Group: NSUE Workers
Messages: 832
Awards: 3
Reputation: 29
Status: Offline
Stop with stealing my jutsus!!
Sharingan Copy Reverse Counter no Jutsu!
Now i'll close it!
Close no Jutsu! tongue


This is what happens if I see you leeching

Pls click my dino, so if he's big, he can eat al leechers alive!
Another one that will be hungry

Current Coding Works
90%
5%
 
Dancoto_Ns Forum » Main » General Discussions » OMG!!!
Page 1 of 11
Search: