Saturday, 2017-11-18, 8:46 PM
Welcome Leecher | RSS

dancoto_ns's site

Main | Registration | Login

[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 2 of 5«12345»
Dancoto_Ns Forum » Mugen Section » Mugen Development/Previews » ?????? - my game (coders and spriters come here)
?????? - my game
HakuHuchihaDate: Tuesday, 2009-08-11, 10:09 PM | Message # 16
Sasuke the Spriting/Coding Leecher Torturing Kage
Group: NSUE Workers
Messages: 832
Awards: 3
Reputation: 29
Status: Offline
Quote (Creepy_Dog)
naruto Shippuuden: Long Live Akatsuki

OMG tongue
Quote (Creepy_Dog)
naruto shippuuden: ultimate war

That sounds good happy


This is what happens if I see you leeching

Pls click my dino, so if he's big, he can eat al leechers alive!
Another one that will be hungry

Current Coding Works
90%
5%
 
rockalexDate: Wednesday, 2009-08-12, 8:50 AM | Message # 17
The Leader Of The Admin Group And The Head Master
Group: Hokage
Messages: 633
Awards: 1
Reputation: 7
Status: Offline
long live akatsuki - NONO dude no cant dude its ugly
ultimate war - already have like that and the name stays



 
HakuHuchihaDate: Wednesday, 2009-08-12, 9:24 AM | Message # 18
Sasuke the Spriting/Coding Leecher Torturing Kage
Group: NSUE Workers
Messages: 832
Awards: 3
Reputation: 29
Status: Offline
kay, it was just cuz i thought Naruto Shippuuden Ultimate exists, but our's Naruto Shippuuden Ultimate Edition happy

This is what happens if I see you leeching

Pls click my dino, so if he's big, he can eat al leechers alive!
Another one that will be hungry

Current Coding Works
90%
5%
 
sapphironDate: Wednesday, 2009-08-12, 12:06 PM | Message # 19
Hiken No Ace
Group: Jounin
Messages: 315
Awards: 1
Reputation: 22
Status: Offline
yeah, i like ''naruto shippuden ultimate edition'' happy

Kon: I swear Ichigo! She steped right on me I had no other choice but to look up!
Ichigo: Yeah right! You said that the other 5,000 times too!
 
HakuHuchihaDate: Wednesday, 2009-08-12, 2:09 PM | Message # 20
Sasuke the Spriting/Coding Leecher Torturing Kage
Group: NSUE Workers
Messages: 832
Awards: 3
Reputation: 29
Status: Offline
yeah, i just thought it was naruto shippuuden ultimate
BTW 'fcourse you like it, you came up with the name happy


This is what happens if I see you leeching

Pls click my dino, so if he's big, he can eat al leechers alive!
Another one that will be hungry

Current Coding Works
90%
5%
 
sapphironDate: Wednesday, 2009-08-12, 3:35 PM | Message # 21
Hiken No Ace
Group: Jounin
Messages: 315
Awards: 1
Reputation: 22
Status: Offline
no , mine is only naruto ultimate edition your have shippuden in it happy

Kon: I swear Ichigo! She steped right on me I had no other choice but to look up!
Ichigo: Yeah right! You said that the other 5,000 times too!
 
Creepy_DogDate: Wednesday, 2009-08-12, 5:12 PM | Message # 22
Property of HakuHuchiha
Group: Blocked
Messages: 268
Awards: 4
Reputation: 46
Status: Offline
what about :
Naruto Shippuuden: Ninjas Ready for action
Naruto Shippuuden: War until blood
naruto shippuuden: the true beeing a shinobi
naruto shippuuden: the power of the bijuu's
naruto shippuuden: justice is all
naruto shippuuden: the destiny of the blonde boy (lol)
naruto shippuuden: the ultimate jutsu
naruto shippuuden: the true power of the sharingan
naruto shippuuden: the new team 7
 
HakuHuchihaDate: Wednesday, 2009-08-12, 5:42 PM | Message # 23
Sasuke the Spriting/Coding Leecher Torturing Kage
Group: NSUE Workers
Messages: 832
Awards: 3
Reputation: 29
Status: Offline
there are cool names between them, but i don't know if it's gonna be changed dry
BTW i like this one (from MY head): Naruto Shippuuden: Desteny's Edge
i dunno why, but i really like it happy


This is what happens if I see you leeching

Pls click my dino, so if he's big, he can eat al leechers alive!
Another one that will be hungry

Current Coding Works
90%
5%
 
sapphironDate: Wednesday, 2009-08-12, 6:03 PM | Message # 24
Hiken No Ace
Group: Jounin
Messages: 315
Awards: 1
Reputation: 22
Status: Offline
maybe the hardest part of making a game is name it tongue

Kon: I swear Ichigo! She steped right on me I had no other choice but to look up!
Ichigo: Yeah right! You said that the other 5,000 times too!
 
HakuHuchihaDate: Wednesday, 2009-08-12, 6:05 PM | Message # 25
Sasuke the Spriting/Coding Leecher Torturing Kage
Group: NSUE Workers
Messages: 832
Awards: 3
Reputation: 29
Status: Offline
Well, maybe lol

This is what happens if I see you leeching

Pls click my dino, so if he's big, he can eat al leechers alive!
Another one that will be hungry

Current Coding Works
90%
5%
 
Creepy_DogDate: Wednesday, 2009-08-12, 6:25 PM | Message # 26
Property of HakuHuchiha
Group: Blocked
Messages: 268
Awards: 4
Reputation: 46
Status: Offline
maybe i confused you XD
 
HakuHuchihaDate: Wednesday, 2009-08-12, 6:26 PM | Message # 27
Sasuke the Spriting/Coding Leecher Torturing Kage
Group: NSUE Workers
Messages: 832
Awards: 3
Reputation: 29
Status: Offline
Nah, ya didn't happy

This is what happens if I see you leeching

Pls click my dino, so if he's big, he can eat al leechers alive!
Another one that will be hungry

Current Coding Works
90%
5%
 
sriramkumarwildDate: Thursday, 2009-08-13, 5:32 AM | Message # 28
Pein of Akatsuki
Group: Acadamy Student
Messages: 152
Awards: 1
Reputation: 7
Status: Offline
how about dis "NARUTO SHIPPUDEN:THE WILL OF FIRE" happy



 
Creepy_DogDate: Thursday, 2009-08-13, 7:39 AM | Message # 29
Property of HakuHuchiha
Group: Blocked
Messages: 268
Awards: 4
Reputation: 46
Status: Offline
Quote (sriramkumarwild)
how about dis "NARUTO SHIPPUDEN:THE WILL OF CREEPY_DOG" happy

great idea biggrin
 
rockalexDate: Thursday, 2009-08-13, 8:48 AM | Message # 30
The Leader Of The Admin Group And The Head Master
Group: Hokage
Messages: 633
Awards: 1
Reputation: 7
Status: Offline
no the name stays and stop talking about this request or dont post stupid posts READ MY SIGNATURE okay


 
Dancoto_Ns Forum » Mugen Section » Mugen Development/Previews » ?????? - my game (coders and spriters come here)
Page 2 of 5«12345»
Search: